joi, 21 februarie 2013

Un fel de 2 feluri :">!


Daca iti zambesc nu inseamna ca te plac. Poate ma gandesc cum ar fi sa te omor .!!

 Prea multe persoane SINGLE îndragostite - Prea multe perechi care se prefac ca se iubesc.

 Prefer un baiat care sa-mi spuna " Iubito , nu . Esti micuta acum ! " decât unu' care sa ma trântesca în pat spunându-mi " Hai arata-mi cât de mult ma iubesti " ! ;)

 Dacă vreodată voi ţine capul jos , o voi face doar ca să-mi admir pantofii . :)

 Sunt departe de copilarie, dar daca-ti bati joc, te schimb ca pe-o jucarie.:)

 Voi scoate din suflet persoanele care nu-ti merita locul acolo ca sa fac lor celor care-l merita de fapt.

 Voi baietii, doar la fund si tate va sta capul". Ati putea incepe prin a va acoperi mai intai fundul si tatele, apoi sa vedem cine se mai uita.

 Pot sa concurez împotriva întregii lumi cu o singura mâna, atâta timp cât tu o tii pe cealalta. ?

 Cred în dragostea la prima vedere, dar de când cu facebook'ul nu mai prea exista asa ceva 

 E greu sa astepti ceva ce stii ca s-ar putea sa nu se intample niciodata, dar e si mai greu sa renunti la speranta cand stii ca e tot ce iti doresti!

 Ori eu nu stiu ce e dragostea, ori fetele din ziua de azi s-au transformat in curve ?

 Toti vreti fete cuminti ,dar sunteti lesinati dupa curve !

 Încrederea se cladeste în ani , se distruge în câteva secunde si se repara într-o vesnicie ....

 Nu esti cu nimic mai special daca ranesti pe cineva, doar ca sa te simti bine... pentru ca atunci când se va întoarce roata nu vei mai fi la fel de entuziasmat.

 Si cea mai indragostita femeie se satura sa mute muntii pentru un barbat care nu misca nici o piatra pentru ea!

 Atunci când nu stie ce simte,atunci când greseste si minte,ofera-i doar dragostea ta , atunci are mai mare nevoie de ea !

 Te uiti invidioasa  la mine pe sub breton ,dar de fapt esti mai pierduta ca un apel pe telefon  . 

 Ai fost nascut un original, nu murii o copie!

 Ti-e dor de mine ?! Pune-ti curu in masina si vino sa ma vezi. Sunt satula de vorbe.

 Nu am casa mare, dar inima mea primeste pe oricine. Nu am haine multe, dar cele pe care le am ti le ofer daca ti-e frig. Nu am cel mai frumos corp, dar stiu sa ofer o îmbratisare. Nu am cea mai draguta fata dar stiu sa îti zâmbesc daca de un zâmbet ai nevoie.

 Ce usor e sa-i faci pe oameni sa creada o minciuna si ce greu e sa le-o scoti din cap !

 La jocul numit ”iubire” am pierdut, am oferit prea mult si m-am ales cu nimic. 

 Ieri a fost dependenta ,azi nepasare !

 Cauti pe cer o stea?mai bine caut-o pe pamant.. pe ea !!

 Mi se pare ca e mult mai usor sa spun "Te iubesc" sau " Mi-e dor de tine" oamenilor pe care nu ii iubesc sau nu mi dor de ei.

 Singurul lucru pentru care oamenii nu-ti spun adevarul e ca adevarul te-ar distruge.

 E timpul sa nu ma mai eviti si sa-mi spui in fata daca vrei sa incepem impreuna o noua viata :)

 Nu spun ca te urasc. Spun doar ca daca te-ar calca un autobuz, eu l'as conduce :-".

 E imposibil sa nu fii frumoasa atunci cand esti fericita.

 Domnisoarele care se aleg cu printul nu se culca cu tot regatul :)!

 Mai bine mai terziu decat niciodata sau prea devreme .

 Iubirea e ceva ce nu raspunde la întrebari. E ceva ce nu se explica, pur si simplu daca o ai trebuie sa ti de ea si sa o oferi mai departe cuiva care o merita.

 Nu am de gand sa ma mai uit in urma niciodata!

 Salutam toti fostii care ne-au pierdut ca prostii si pe prietenele lor care sunt bune doar in dormitor!

 Durerea pe care o simti nu se compara cu fericirea care vine!

 Un baiat :"Ti-am zis! Tu pentru mine esti fotbalul , altele au fost doar meciuri!"

 Te vreau, dar asta nu inseamna ca nu pot trai fara tine.!

 Acolo unde nu-mi este simtita lipsa, nici prezenta mea nu conteaza

 Ma simteam speciala, pana am realizat ca vorbesti cu toata lumea asa !

 Intre doua nu te ploua, ce ma fac intre 2?! El ma trage inainte, tu ma vrei inapoi!Cu inima ranita va ramane unu din voi:-<!

 Nu, nu ma baga in filmul vostru,chiar nu ma intereseaza viata ta cu fostu’ !

 Poti glumi intr-o iubire, dar nu iubi in gluma!

 Se pare ca ti-e frica de clipa cand va spune „pas”.

 Ceva mai special ->
" Draga sotule,
Nu vreau ca noi sa fim acei parinti care niciodata nu sunt romantici in fata copiilor lor. Vreau ca copiii nostri sa invete de mici ce este cu adevarat iubirea ,iar noi va trebui sa-i invatam. Asa ca saruta-ma in bucatarie in timp ce fac mancare , strange-ma in brate pe durata filmelor de familie si ia-mi mana in timp ce mergem undeva,oriunde. Hai sa le aratam cum arata adevarata dragoste , asa cand vor gasii iubirea adevarata nu o va lasa niciodata sa plece! "

Un comentariu:

  1. Fetele: Salutăm toți foștii care ne-au pierdut ca proștii !
    Băieții: Si toți foștii vă salută care-au vrut doar să vă f*tă !
    Fetele: Bine zis ”au vrut” , dar tot labă au făcut !!
    Băieții: asta a fost greseala noastra,dar a fost cu MANA voastra!!!!

    RăspundețiȘtergere