duminică, 25 martie 2012

Chiar daca îti ceri scuze, uneori lucrurile ramân la fel..


Întotdeauna va exista o alta zi. Alte povesti,alte zâmbete..


Unii oameni trebuie sa se desparta ca sa îsi dea seama ca sunt facuti sa ramâna împreuna 


Un barbat adevarat nu e cel care cucereste o mie de femei , ci cel care le refuza pe toate pentru una.


Suferinta face oamenii sa se schimbe..dar îi face si mai puternici.


Toti iubesc calitatile, mai rar sa gasesti pe cineva sa îti iubeasca si defectele!


OK , ignora-ma în continuare..dar sa nu fii surprins când ma vei vedea cu cineva care chiar ma apreciaza.


Nu ?tiu ce vrei sa faci cu via?a ta, dar te rog nu mi-o distruge pe a mea! :-j


Sa recunoastem.Nu conteaza cat iti spui tie insuti ca nu iti mai pasa.Inima ta stie adevarul!


Daca m'ai fi intrebat acuma un an,ti'as fi zis ceea ce doreai sa auzi.
Acum,stiu ca nu pot multumi pe toata 
lumea, si imi pare rau daca iti ranesc sentimentele.
Nu pot sa ma fac nefericita ca sa te multumesc si nu voi incerca.


In povesti toti spun "daca iubesti pe cineva lasa'l sa plece",dar nu spun niciodata ce sa faci daca acestia 
nu se intorc.


Nu trec orice cu vederea , dar la cei dragi fac o exceptie ! 


Ca sunt proasta, stiu si o afirm cu dispret ,ca pe toti ratatii din viata mea in timp am pus pret!


Imi beau cafeaua si incerc sa gandesc....Ce oare imi mai lipseste?Dar n-are rost sa-mi pierd timpul si stiu, orice femeie greseste! :)


Îmi spun ca am uitat de tine. . dar de fiecare data când îmi suna telefonul; inima mea spera ca esti TU!. 


Pur si simplu, unii oameni sunt ca norii.
Atunci când dispar. . ziua devine mai frumoasa!


Viata e prea scurta ca sa fii altceva decât fericit.


E ciudat, cu atâtea jucarii în lume ,oameni aleg sa se joace cu sentimentele ! ?


Ceva imposibil în viata : inima si creierul sa spuna " Te iubesc ! " aceleiasi persoane .


Uneori .. Este mai usor sa`ti ierti dusmani decat cei care ti`au fost aproape .. :)


Mi-a trecut sau îmi va trece.
Totusi, si acum..de fiecare data când iti aud numele , ceva din mine tresare. 
Voi trece peste toate , si scuza-ma ca nu sunt genul de persoana care sa uite deodata pe cineva ce înainte însemna TOT.


Atata timp cat esti sincer cu tine insuti si faci ceea ce te face fericit,nu poti da gres!


Ce fata draguta.as vrea sa fie mai multe asa.ca de curve vopsite sunt satul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu