duminică, 12 februarie 2012

♥Vαℓєηtínε's Ðαч

CE ESTE IUBIREA?;;)
~e mai mult decat un sentiment, e nevoia sufletului de a se simti viu... 
~e ca vantul, nu poti sa o vezi, dar poti sa o simti... 
~e acel lucru care schimba inimi, comportamente si chiar vieti...incearca ADEVARATA IUBIRE si vezi 
 ce poate sa`ti faca... 
~se naste din nimic, dar aduce mai mult decat poate cineva sa`si imagineze... 
~poate sa umple multe goluri ale sufletului, iti poate da implinirea de care ai asa de mare nevoie... 
~este indelung rabdatoare, este plina de bunatateragostea nu pizmuieste;dragostea nu se lauda,
 nu se umfla de mandrie,nu se poarta necuviincios, nu cauta folosul sau, nu se manie, nu se gandeste la rau,
 nu se bucura de nelegiuire,ci se bucura de adevar... 
~acopera totul, crede totul, nadajduieste totul, sufere totul. 
~dragostea nu va pieri niciodata!


Oare merita,poate el sau ea spune nu...Tu nu ezita,spune da:P


Ii povesteam la un prieten cat imi place s-o ascult..S-o privesc,sa ii zambesc,sa ii spun cat o iubesc.


Cu prezenta ta faci totul sa para...Mai frumos ca o zi insorita de vara !


De dragul tau fac tot ce vrei si nu regret :)


Nu cred k mai pot sa ma despart de tine,m-ai convins suta la suta ca esti pentru mine !


Am inceput de luni sa te iubesc..Si marti e ziua cand m-ai sarutat..Am fost geloasa miercuri pentru-o zi...
Iar joi credeam ca tot s-a terminat...O zi intreaga vineri te-am visat...Dar dintr-o data, sambata-am uitat 
Ce e cu mine, ce astept si ce doresc..Doar langa tine, duminica-am inteles 
Si eram doi copiii fericiti..Totul zambea dintr-o data:]


Poate va-ncepe intr-un final sa-mi rezulte si mie,visele mele se lovesc de ziua de maine !


Suntem suflete pereche mereu in zbor,am nevoie de tine ingerul meu pazitor!


Stii,nimic nu poate sa te inlocuiasca,avem vise impreuna care trebuie sa se implineasca !


Şterge.ţi laCrima.Nu vreau păreri de rău.Soare va fi pentru noi MEREU :X


Şi odată cu timpul...Sper să rămânem la fel şi daCă trecem prin noroi, ne oprim să ne jucăm în el... :X


Cateodata o privire spune mai multe decat o mie de cuvinte. Iar cateodata ascunde o mie de secrete. 


Aminteste'tzi ca timpul nu asteapta p nimeni...ieri este istorie, maine este mister...azi este un dar d la Dumnezeu!!♥


Daca`as putea fi acolo n`ar mai fi asa .Si fac pariu ca prezenta mea ar schimba ceva 
Si sti ca ma lupt si indiferent ca sunt departe. Sufletul meu e acolo si nimic nu ne desparte`!


Ce simt pentru el.Ce simt cu adevarat nu va disparea nici cu timpul.Nici cu altcineva. 
Pastrez secretul pe care numai EL il va putea vedea!.:X


Trecem dintr-o stare-ntr-o mie de stari Ma ucizi c-o privire, dar ma-nvii dupa un infinit de sarutari! :X


Si am alergat sa invatz sa visez.! Si am alergat sa invatz sa iubesc.


Baby you light up my world like nobody else
The way that you flip your hair gets me overwhelmed
But when you smile at the ground it aint hard to tell
You don't know you're beautiful:x


If only you saw what I can see
You'll understand why I want you so desperately
Right now I'm looking at you and I can't believe how beautiful you really are;x


Shot me out of the sky
You're my kryptonite
You keep making me weak
Yeah, frozen and can't breathe:x


So get out of my head and fall into my arms instead.
I don't know what it is but i need that one thing and you've got that one thing:)


Now girl I hear it in your voice and how it trembles
When you speak to me I don't resemble, who I was
You've almost had enough
And your actions speak louder than words
And you're about to break from all you've heard
But don't be scared, I ain't going no where


I'll be here, by your side.No more fears, no more cryin'.But if you walk away.I know I'll fade.
'Cause there is nobody else.!


Can we fall one more time?Stop the tape and rewind.


Mai presus de tot ce-mi doresc e iubirea ce-mi daruiesti si-acum chiar vreau s-o pastrez:]


Sa ma prefac ca nu sunt eu .Sa schimb prezentul mi-ar fi greu.Dar pot ignora si pot uita .Toata durerea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu