marți, 10 ianuarie 2012

Dumnezeu ne'a dat oameni sa'i iubim, iar lucrurile sa le folosim....
Nu ni le'a dat pentru a iubi lucrurile si a folosi oamenii :|




Este întotdeauna putin adevar în spatele fiecarui " Glumeam doar.. "Putina cunostinta în spatele fiecarui " Nu stiu .."
 Putina emotie în spatele fiecarui" Nu îmi pasa.." Si putina suferinta în spatele fiecarui " Sunt bine"




Dar..
 Nu sunt buna la engleza,dar pot sa-ti spun : I love you.?
 Nu sunt buna la geografie,dar pot sa-ti spun ca esti in inima mea.?
 Nu sunt buna la istorie,dar imi aduc aminte cand te-am vazut pirma oara.?
 Nu sunt buna la chimie,dar pot sa-ti spui ca esti substanta pe care o beau in fiecare zi.? ...




• Daca intr-o zi iti vine sa plangi...cauta-ma ..# Nu promit sa te fac sa razi, dar pot sa plang cu tine.
  • Daca intr-o zi iti vine sa fugi...cauta-ma ..# Nu promit ca o sa te opresc, dar pot sa fug cu tine.
  • Daca intr-o zi nu ai chef sa asculti pe nimeni...cauta-ma ..# Promit sa tac oricat vrei.
  • Daca intr-o zi ma cauti si nu raspund, vino repede sa ma vezi ..# Poate eu am nevoie de TINE...! ?.




Nu am nevoie de oameni care sa-mi dea bani.
   Nu am nevoie de oameni care sa ma minta.
   Nu am nevoie de oameni care sa ma insele.
   Am nevoie de oameni care sa ma respecte, iubeasca care sa aiba grija de mine,     nu sa ma urasca!




M'am saturat sa astept.Lasa dracu' timiditatea si spune'mi te iubesc!




Rasul unei fete este mult mai vesel decat al unui baiat.dar plansul unui baiat inseamna mult mai mult decat al unui baiat!




Ce fata draguta.as vrea sa fie mai multe asa.ca de curve vopsite sunt satul!




Nu am nevoie de prieteni care sunt langa mine doar cand soarele rasare. 
  Nu am nevoie de un iubit care sta cu mine doar pt. ca sunt atrgatoare.
  Am nevoie de un iubit caruia ii pasa cu adevarat de mine si de niste prieteni   care sa fie pt. mine mai mult decat un/o frate/sora!




Cel mai frumos la oameni sunt ochii deoarece ei niciodata nu mint...spre deosebire de zambet:)!




Sa te cred a fost decizia mea.Sa ma dezamagesti a fost dezia ta.




E mai bine sa fii singur, decat sa fi cu cineva care nu vrea sa fie acolo.




Dragostea inseamna mai mult decat Sex.




Cand esti jos, incearca sa zambesti, poate doar asta te va mai ridica.




I still hear your voice, when you sleep next to me. I still feel your touch in my dreams. 




I didn't give to you on purpose.Can't figure out how you stole my heart.




Unii spun ca dragostea pluteste in aer, atunci de ce atata lume sufera din dragoste, de ce nu toti sunt fericiti?




Asta noapte te-am visat. Acum parca nu mai am rabdare, vreau sa ma culc din nou.




Mulțumesc pentru că îmi ești alături pentru că exiști și pentru că vorbele tale mă susțin atunci când dau de greu .




Nu există bun simţ doar bună purtare .
  Nu există dragoste , doar senzaţie de ataşare.
  Nu există motive doar întrebări fără răspuns. 
  Nu există linişte doar şoapte spuse pe ascuns !




Zi de zi tu ești în gândul meu .Zi de zi îmi faci sufletul să se coloreze ca un curcubeu .! 




Spui că e numai vina mea .Atunci dă.mi inima înapoi.sau... ce.a rămas din ea.;o3




Dacă eram pompier ardeai ca șobolanu.n casă și tu și iubițica ta libidinoasă.;;) 




Destinul găseşte uneori plăcere să ne întristeze tocmai acolo, unde (ne) doare mai tare.:|




Prefer să dau timpul înapoi și să fiu acel copil mereu, fără să fie nevoie să cresc , să mă maturizez:)




Și te.am iubit! Dar te uit,vreau să mă simt liberă.:|.




Timpul vindeca ranile .Sufletul devine mai puternic , ne amintim gresesile si le evitam in viitor .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu