sâmbătă, 24 decembrie 2011

X-mas ;x

your my key, you unlock me:x keep me close, keep me safe, keep me happy:)


Listen to your heart when he's calling for you.
Listen to your heart, there's nothing else you can do.
I don't know where you're going
and I don't know why
but listen to your heart before
you tell him goodbye.?? (:


it’s destiny, so nothing stops me;x
I’ll tell the world that your mine, and you got me<3


In another life;xI would be your girl=]


I shoulda told you what you meant to me :)'Cause now I paid the price=|


All this money can't buy me a time machine;)It can't replace you with a million rings=}


The truth is a stranger Soul is in danger I gotta let my spirit be free=x


I can’t waste time so give it a moment
I realize nothings broken<3


Don’t look back, got a new direction
I loved you once, needed protection:x


You’re still a part of everything I do
You’re on my heart just like a tattoo=)


When I looked in the mirror didn’t deliver
It hurt enough to think that I could stop
Admit that I’m wrong and then change my mind
Sorry but I’ve gotta be strong and leave you behind=d


If I live every moment
Won’t change any moment
There's still a part of me in you^-^


I will never regret you
Still the memory of you
Marks everything I do<3


Live every second like it was my last one=]


and we just laugh if were fighting=x


i gotta change if i wanna keep you forever,promise that i'm gonna try


So you think you know me now
Have you forgotten how


But thank you for the pain.=]It made me raise my game^.^And I'm still rising, I'm still rising\m/


I'm calling out, can you hear my voice?
I'm gonna follow you through all the noise;;)


And I've been told at least a thousand times
It's not worth the struggle, the hurt or the trouble
I keep running up to these front lights
No I won't surrender
I'll wait here forever=]


When the lie comes first,And the truth comes second,Just stop, for a minute and Smile:)


Why is everybody so obsessed?
Money can't buy us happiness=)


Seeing is deceiving, dreaming is believing;x It's okay not to be okay...


Sometimes it's hard, to follow your heart. <3


But tears don't mean you're losing, everybody's bruising=]


We need to take it back in time,When music made us all UNITE!


I love people who can make me laugh,when i don't enen make you smile.:x


You're teenager.Take chances.Stay out late.Go for the person you're in love with.Stand up for what you think is right.Laugh all the time.Stay confident.have amazing frendships.Dance like no one is waching.Blast musik=c as loud as you can.Be yourself.Sleep late on the weekends.Try new things.Take amazing pictures.Make great memories.Always remember theat the people who judge you,aren't worth it.Live your life to the fullest.=x


Inima mea este deschisa pentru toti cei care ma iubesc!


All i want for Christmas is you!<3


Binecuvântat este sezonul care, aduna toata lumea într-o conspiratie a dragostei,Craciunul ! :)


Christmas-it's the most beautiful time of the year<3


i'll wait for you under the mistletoe >_<


I don't want alot for Christmas.There's just one thing I need,Don't care about those presents underneath the Christmas tree,I just want you for my own more than you ener know.Make my wish come true:xYou know that all I want for Christmas is You!;x


Dear Santa,All I want for Christmas is my own island where I won't have to deal with any stupid people:x


Have a happy holiday^_^Everyone's dancing merrily=]In a new old fashioned way =x
 


Mistletoe hung where you can see:xEvery couple tries to stop =}


Rocking around the Christmas Tree;xLet the Christmas Spirit ring <3


Si nu este singurul baiat din univers, dar este singurul care merita cu adevarat :x !


Nu prea cred ca timpul pe care il voi petrece cu tine imi va fi de ajuns...Dar sa incercam. Let's start with forever.<3


Poate ca vorbesti cu mine, ma faci sa rad si imi spui lucruri frumoase...Dar spune'mi cu cate alte fete procedezi la fel?:|


Trebuie sa lupti pentru ceea ce iti doresti...sa incetezi sa visezi si sa incepi sa muncesti ;))


Daca un baiat vrea sa fie cu tine, atunci nu'l poate tine nimic departe de tine!Dar daca nu vrea, nu poti face nimic pentru ca el sa stea. ^^


La unele rani trebuie sa smulgi fasia de leucoplast.Sa le lasi sa respire si sa le dai timp sa se vindece:)


Be a girl with a mind,Be bitch with an attitudine and a lady with class.^-^


You gave me wings and made me fly.<3


Si ce ma face sa nu cedez.E gandul ca sufletul meu nu e singur.NU e singur in aceasta lume plina de suflete reci bazate pe sume;x


As vrea sa va învat, dar nu stiu prea multe;
Însa par un geniu printre atâtea entitati inculte!


Te chem pentru ca ai fost lânga mine.
Ai fost azi, vei fi si mâine!


Stii unde ma doare? La 7 metri în spate, ca de m-ar durea în fata as calca-o în picioare!



Întotdeauna îti vei dori ceva ce nu ai, în vreme ce altii îsi vor dori ceea ce ai tu.


Prefa-te ca nu-ti pasa, prefa-te ca esti proasta dar pentru lume n-ar conta la cât esti de frumoasa !


Nu renunta niciodata la ce îti apartine! Si nu le permite altora sa renunte la tine.


Nu a fost prima, dar e singura ce te-a facut sa o vrei, când nu dadeai nici 2 bani pe femei.


Nu te mai gandi la tot ceea ce spune societatea despre tine, esti minunata cu bune si cu rele!


As putea sa o las balta dar nu, nu e stilul meu.!


Adevaratul barbat nu e cel ce cucereste multe femei..
E cel ce cucereste aceeasi femeie de mai multe ori.


Viata mea. Alegerea mea. Greselile mele. Problemele mele. Lectia mea.
Vezi-ti de viata ta, inainte sa vorbesti de mine.


I miss you.The old you.The new one sucks.


Daca viata este un test , atunci îmi fac fituica. Încerc sa am suflet de fier si principii de stânca.<3


Fara minciunile si falsa ta identitate.Tot ce îmi doresc acum este sa las trecutul în spate !


Au vrut sa ma schimbe si n-au putut,Asta am fost chiar de la inceput.


Stai linistit ca nu ma ranesti. Chiar ma amuza sa realizez cât de putin gândesti!


Da, sunt foarte geloasa iar daca îl atingi esti moarta !


E amuzant cum unii baieti vorbesc de iubire.. Când ei vor sa te bage în pat de la prima întâlnire =]]


M-am saturat de oameni care se baga neînvitati în viata ta, îsi dau cu parerea desi nu le-ai cerut-o si se comporta de parca chiar te-ar cunoaste.


Acolo unde barbatului îi trebuiesc multe cuvinte, femeii îi e de ajuns o singura privire.


Este incredibil cum cineva îti poate rupe inima
 si tu tot îl iubesti cu bucatelele ramase ..    


Daca taci lumea te ia de fraiera,
iar daca zici pe fata vor spune ca esti figuranta si ca te`ai schimbat. :-j !


Pentru tine sunt defecta, pentru altii sunt perfecta!


ce norocoasa am fost. tu potzii cu o privire sa ma intorcii pe dos.:x


Good girls are bad girls that never get caught<3


You're original,cannot be replaced:x


We fight, we break up,We kiss, we make up<3


You think I'm pretty without any make-up on:xYou think I'm funny when I tell the punchline wrong=)I know you get me;;)So...I let my walls come down=x


Let's go all the way tonight
No regrets, just love=]


You and I will be young forever!=x


Nu renunta la iubire , la respect si la fericirea ta !


Cine te raneste astazi , te va cauta mâine ... !


Nu incerca sa te mai ascunzi! Esti frumoasa! Esti unica! Si cel mai important...esti TU!


Nu impune reguli unei femei ! Ea nu le va accepta !Invata sa o iubesti asa cum este ea , cu defecte si lucruri bune !:x


Nu conteaza cat de puternic sau puternica esti, va exista mereu o persoana care sa te faca sa   te  simti "mic":x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu